З Днем Незалежності, Україно моя!

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською - 1 серія

09.06.18

"Сокіл" ("Джура") 2018 - Яготинський НВК №3

Допоки в наших дітях полум’я пала – буде жити українська земля! Це доводить щороку військово-патріотична гра «Джура» ("Сокіл").
Козацька вдача – як вогонь гаряча. Гаряче було у Сорочому яру 7-8 червня 2018 року, адже вкотре там зібралися юнацькі козачі команди на товариський герць
.  



Змагання восьми команд відбувалися у номінаціях
  • «Таборування»
  • «Візитка рою»
  • «Впоряд»
  • Стрільба з гвинтівки
  • Гра «Відун»
  • Конкурс звітів «Добра справа»
  • Подолання смуги перешкод
  • Орієнтування на місцевості
  • Перетягування линви
За таким розпорядком і пройшли ці два дні.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ






2 коментарі:

  1. Юля! Хочу з Вами дружити,Ви така креативна, сучасний педагог.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ми вже друзі, якщо Ви вподобали мій блог. Але "Байдак" - заслуга моїх улюблених вчителів фізкультури. Я лише допомагала у таборі. А пісню дітям знайшла наша завуч з виховної роботи - мій чарівний натхненник і вчитель. Сподіваюся, ми команда!

      Видалити