З Днем Незалежності, Україно моя!

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською - 1 серія

17.12.17

Новорічний сценарій для 9-11 класів "Пультові новини"

І знову привіт Вам, мої любі! Новий рік вже не за горами. З цієї нагоди я народила 2 сценарії до нового року. Де і як скачати сценарій для святкування Нового року в 9-11 класах "Новорічний ЄвроМайданс", я пояснила в попередній статті. ЧИТАТИ СТАТТЮ А тепер пропоную на Ваш "одобрямс" другий (менш динамічний) новорічний сценарій для 9-11 класів "Пультові новини". 



До речі, цей сценарій є компелятивним, адже сценки про грецьких богинь і індійських господинь - не мої. Їх я знайшла на сайті "Шкільне життя". Запозичила також гороскоп. А от озвучку добирала сама. Вона також вже обрізана і змонтована. Моїм тут можна назвати хіба що ведучих та назви.

Принцип свята той самий - танцювальний марафон. Конкурси вставляєте свої і де хочете. Хіба що в цьому сценарії немає Діда Мороза і Снігуроньки. Вже набридли, чесно кажучи. Тим більше, що свято для випускників, а їх вже Дідом Морозом та Снігуркою не здивуєш. Але, якщо хочете, "посадіть" їх на ролі ведучих. 

А ще цей сценарій розрахований на те, що у вас в школі є проектор. З його допомогою можна за спиною виступаючих показувати елементи оформлення відповідного інтер'єру дійства, що відбувається на даний момент. Тому презентація з фото додається.

Отже, новорічний сценарій з озвучкою і презентацією можна скачати, перейшовши за посиланням внизу:

Скачати новорічний сценарій для 9-11 класів "Пультові новини" + озвучка + презентація безкоштовно





Немає коментарів:

Дописати коментар