З Днем Незалежності, Україно моя!

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською - 1 серія

02.12.18

Новорічний сценарій "Oscar-Party"-2018

Вітаю, шановні мої колеги. Знаю, що всі зараз шукають новорічні сценарії до новорічних ранків. Мої діти схотіли провести новорічне свято у формі голівудської вечірки. Отже, трохи переробивши свою "Червону доріжку", я видаю на Ваш суд отакий новорічний сценарій "Oscar-Party" - 2018.  Отже, читайте, скачуйте, якщо щось піде не так - пишіть! Я спробую допомогти.

Музичний супровід можна СКАЧАТИ ТУТ

СКАЧАТИ АРХІВ

 

3 коментарі:

  1. Дякую, пані Юлія, за чудову ідею новорічного ранку.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую , шановна Наталія! Рада, що Вам сподобалося і може стати при нагоді!:)

    ВідповістиВидалити
  3. Шановна пані Юлія, красно дякую за вашу творчу роботу та чудові ідеї! А ще дякую за щирість вашої душі!

    ВідповістиВидалити