З Днем Незалежності, Україно моя!

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською - 1 серія

31.07.17

Відео-Вікторина для школи "Ми всі єдині, бо є дітьми однієї країни!"


Відео-Вікторина для школи "Ми всі єдині, бо є дітьми однієї країни!" В допомогу педагогу-організатору, квест для школи у вигляді відео-Вікторини на тему толерантності. Визначаємо, чи знаємо ми, які народності і національності проживають на території України. 
В минулому навчальному році було заплановано квест "Фестиваль народів України". Та я трошки не впоралася з цим завданням через брак досвіду. Тому потрібно виправляти ситуацію. А оскільки в наступному навчальному році така тема теж буде вимагатися "звідти", буду закінчувати свій квест.

У мене вже є заготовки на "станції", розписані завдання, сценарій. Але не було чим "зайняти" тих, хто не є членом команди. Себто - "глядачів". 

 Я, звичайно, розумію, що російській мові зараз не місце у школі. Але, погодьтеся, всі непогані дитячі фільми саме російськомовні! Робила, що могла, аби якомога менше застосовувати російськомовний контент. Якщо ця розробка "не піде", буду шукати інший варіант. А якщо ця Відео-Вікторина для школи стане Вам в нагоді - я буду лише рада! Отже, дивимося і не сильно лаємо! :))) 




Сценарій квесту:




Ця відео-вікторина вийшла дещо русифікованою і, на жаль, її заблокували для показу в усьому світі. Тому пропоную альтернативу. В цій ПУБЛІКАЦІЇ Ви знайдете подібну вікторину без російської озвучки! 





Немає коментарів:

Дописати коментар