З Днем Незалежності, Україно моя!

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською - 1 серія

05.09.17

Відео-вікторина для школи "Вгадай національність".


Шановні колеги, доброго дня! Попередня відеовікторина для школи виявилась дещо русифікованою. Тому я виправилась і презентую на Ваш осуд оновлену відео-вікторину для школи "Вгадай національність", яка може згодитися, коли по школах розішлють нові "листи щастя" на тему "Толерантність між народами", "Спільне коріння" чи щось накшталт цього. Текстовий сценарій проведення цього позакласного заходу (квесту) знайдете у цій ПУБЛІКАЦІЇ. Або на сторінці "Мультивікторини", чи "Шкільні квести". 

Тому тут я не пояснюватиму правила квесту, а просто запропоную передивитися відео для нього. Але повторюся - цю відеовікторину можна використати як для роботи з уболівальниками, поки команди проходять станції квесту, так і для окремої виховної години у рамках одного класу.  


Переглянувши публікацію як відвідувач, помітила, що "Мосфільм" заблокував це відео для показу на сторонніх ресурсах. Дуже дивно, бо на YouTube (принаймні на моєму компі) воно доступне для перегляду. Тому, якщо плеєр буде пропонувати Вам переглянути відео на YouTube, переходьте, дивіться. 

І дуже Вас прошу, якщо воно й там не буде доступне для Вас, напишіть мені про це у коментарях - і я тоді закачаю його на FaceBook у групу "Педагогу-організатору". 



Немає коментарів:

Дописати коментар