З Днем Незалежності, Україно моя!

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською - 1 серія

18.07.17

План І засідання лідерів учнівського самоврядування 2017

Як цілком ненормальна людина, я люблю все продумувати і розробляти наперед. От і перший свій план засідання лідерів учнівського самоврядування я довго обдумувала. Але ніяк не могла скласти його так, як подобається особисто мені. 

Стандартні засідання круглих столів мене не приваблюють. Зовсім незрозуміло для мене було, як саме проходить процес голосування для обрання нового голови учнівського самоврядування. Цей процес уявлявся мені як в "Беверлі-Хіллс": листівки, голосування всією школою, передвиборні обіцянки... 

Але уявивши собі весь цей процес в наших школах, я дуже засумнівалася. Адже чітко уявила собі те, що учням, загалом байдуже, хто обійме цю посаду, аби лиш не він! Ніхто добровільно не бажає (в більшості випадків) брати на себе обов*язки за щось відповідати, бігати на засідання (особливо враховуючи кількість уроків щоденно і обсяги домашніх завдань! Яке тут ще залишатися після уроків!) і організовувати інших. Тому я вирішила, що ніякого загального голосування не буде. Адже однаково до пропозицій школярів у наших школах не дуже прислуховуються. І, поклавши руку на серце, можна впевнено сказати, що якщо новий голова й пообіцяє добитися, скажімо, скасування шкільної форми чи відміни домашніх завдань - у нього нічого не вийде. Адже такі глобальні питання вирішує все одно Міносвіти. Тому - обирати голову учнівського самоврядування буде сам актив учнівського самоврядування. Тим більше, що вони більш тісніше співпрацюють один з одним і більш-менш один одного знають. І це обіцяє досягнення дійсно реального результату. Але все одно, для ще більшої згуртованості, активістів потрібно тісніше перезнайомити. 

І от, буквально позавчора передивившись один цікавенний фільм, я зрозуміла, що хочу сказати своїм новим вихованцям, і як я бачу наше перше засідання лідерів учнівського самоврядування.

Розпочавши свою роботу минулого року в НВК №3, я ніби повернулась додому. Адже це - моя рідна школа. Я все тут знаю, все люблю. А от учні мене ще не знають. І я їх достатньо ще не вивчила. От на це я і вирішила зробити наголос.

Загалом, викладаю цей документ на свій блог, адже це блог педагога-організатора, а для мене ще й ніби звіт моєї роботи. Але якщо цей план стане комусь у нагоді - я буду лише рада.




2 коментарі:

  1. Дякую! Я зрозуміла, що не у однієї мене є сумніви про учнівське самоврядування у школі. Бачу, що воно уже за старими правилами не працює, а що з ним робити ніхто ні у нашій школі, ні у мусті не знає. Але ви ще раз підтвердили мою думку, що потрібно згуртуватися навколо однієї справи.

    ВідповістиВидалити
  2. Техніка " Коло " мене зацікавила ,попробую на своїх дітях,бо самоврядування за старими принципами не працює

    ВідповістиВидалити