З Днем Незалежності, Україно моя!

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською - 1 серія

22.09.18

Сценарій до Дня Учителя "Аватар"

Вітаю Вас! Наразі моя нова шалена ідея щодо святкування Дня учителя у школі. Взагалі-то, нічого нового, як завжди. Адже для того, щоб створити щось своє оригінально-авторське, потрібен час, вільний від спадаючих на голову наказів про новій й нові нескінченні заходи. А свят і заходів у вересні-жовтні багато, тому вирішила поставити хоч те, що вже хтось приготував. Сценки взяла із "95 Кварталу". Підібрала озвучку. Отже, пропоную Вам вже готовий сценарій з усім "гамузом". Не судіть суворо. Чим багата!.. Якщо не сподобається, не критикуйте сильно - придумайте свій, і буде Вам щастя!:)))



Дуже хотілось, аби Ви допомогли мені! Продавати сценарій я не хочу, та й не можу - я  не підприємець, і сценарій містить чужі матеріали.
Єдине, про що прошу, перш ніж Ви матимете змогу скачати сценарій: перейдіть за
цим посиланням і підпишіться на мій канал.
Під відео, на яке Ви потрапите, буде посилання, звідки Ви зможете
скачати архів зі сценарієм.
Сподіваюсь на Вашу підтримку і дякую за те, що Ви зі мною!   

СКАЧАТИ СЦЕНАРІЙ З ОЗВУЧКОЮ ОДНИМ АРХІВОМ


Немає коментарів:

Дописати коментар