З Днем Незалежності, Україно моя!

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською - 1 серія

12.06.18

Дитяча "Джура" ("Сокіл")

Якщо мене спитати, що найцікавіше в професії вчителя, ну, чим вона мене так привабила, що я вибрали саме її, я відповім: "Найцікавіше в моїй професії оці сяючі оченята, оці плескаючі долоньки, оці стрибаючі ноженята, оце реальне, справжнє, нефальшиве життя!"
Сьогодні в таборі спортивний день. Провести його вирішили у незвичний спосіб.

До Дня Конституції України організували патріотично-виховний захід для молодших школярів «Козачата-Соколята», спрямований на популяризацію норм Конституції України в утвердженні правової держави, виховання громадянської свідомості та поваги до основного Закону України.


Команда рою "Байдак" разом з вчителями фізкультури Майсаком О. О., Хвостіковою Т. В., Солодким В. В., Грушкою В. М. влаштували "таборянам" справжні змагання.









Допоки звичайний табір вправлявся у спринтових естафетах, мовний табір проиймав "бойове хрещення" у проходженнях смуги перешкод справжньої патріотичної гри "Сокіл" ("Джура"). Не втримались від спокуси навіть вихователі!:)



















Вправно подолавши всі етапи, дітлахи помчали на естафету.





Гамірний день минув. Втомлені, але надзвичайно щасливі, діти повернулися в класи. Розчервонілі, сяючі і задоволені обличчя ніби красномовно промовляли: "Побільше б таких занять!"

Немає коментарів:

Дописати коментар