З Днем Незалежності, Україно моя!

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською - 1 серія

18.05.18

Всеукраїнська акція "Вдягни Вишиванку!" - Яготинський НВК №3. 17 05 2018

"#Вишивана #родина" - #Яготинський НВК №3. 17 05 2018. До #Дня #Вишиванки в #Україні, шкільний #флешмоб "Моя вишивана Україна". #Всеукраїнська #акція "#ВдягниВишиванку" Український рушник єднає родини. 


Акція «Рушник щасливих родин» і Всеукраїнський День вишиванки цього року ніби доповнювали одне одного. Вся Україна розквітла від різнобарв’я вишиванок, виґаптуваних дбайливими руками українських жінок – берегинь роду. Тому й ми вирішили об’єднати обидва свята.

Кожен учасник флешмобу «Рушник щасливих родин» не лише приніс родинний оберіг, але й розповів його історю. І «вибухнуло» подвір’я нашої школи всіма кольорами «Рушникового феєрверку», створюючи символічний зв’язок із «корінням» українського роду.


Цього ж дня учні нашої школи долучилися до створення  напису «Я люблю сім’ю» і утворили літеру «Я», яка «очолить» єдиний колаж.

17 травня пройшов Всеукраїнський День Вишиванки. Наші учні вдягли свої найкращі вбрання. Уквітчані і чарівні дівчата потай милувалися своїми відображеннями у люстерках, пустотливо позираючи на парубків, яким вишивані візерунки надали мужніх рис, і які статечно виступали коридорами школи, намагаючись бути незворушними. 






Учні 3-А, 3-Б і 3-Г класів влаштували справжнє дійство на подвір’ї школи – флешмоб «Вишивана родина». Маленькі «сонячні зайчики» «втомилися мандрувати» безкрайніми вишиваними просторами, та щасливі оченята так і сяяли від захвату. А долоньки відбивали теплі весняні українські вишивані сонячні промінчики.



Дякуємо вам, діти, за подарований квітковий настрій усій шкільній вишиваній родині! Дякуємо всім вчителям і класоводам за вишиване свято!


2 коментарі: