З Днем Незалежності, Україно моя!

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською - 1 серія

05.07.18

Конкурс "Учительська десятка" від сайту "На урок"

Вітаю всіх читачів мого блога! Всіх, хто подібно мені, не спить ночами, аби "витворити" щось унікальне, щось таке, якого ще ніхто не "творив", таке, від якого в усіх захопить дух: "Вау!!!". Не впевнена, що я настільки гідний кандидат на якісь нагороди чи визнання, але розробки є. "То чому ж ними не поділитися?" - вирішила я і, відкинувши свій звичний сором, приєдналася до конкурсу сайту "На урок" - "Учительська десятка". Тільки чомусь дуже часто я все одно копіюю чиїсь ідеї. Хоч застрельте мене! Ідеї крутяться в голові майже постійно, хоч носи із собою записник чи диктофон! Але все одно, чомусь власних ідей - катма. І однак потім виявляється, що це вже хтось вигадав, а я лише підлаштувала під свої потреби. 

Буду сподіватися, що навіть те, що я "витворила" за чиїмсь зразком, таки оцінять, а не освищуть. А поки наразі "вивішую" ті сертифікати, які я вже отримала за свої розробки. А чи здобудуть вони "одобрямс" комісії конкурсу "Учительська десятка" буду чекати на сайті "На урок".

УРАААААААААА! Щойно глянула - я у списку тих, хто виконав умови конкурсу!!!!!!!!! 



Тепер чекатиму на результати! 

А ось мої сертифікати: 













На жаль, нічого не виграла. Навіть у призери не вийшла! Хоча "під це діло" повністю закінчила свій веб-квест "451 за Фаренгейтом". Шкода, звичайно. Та у мене склалося таке враження, що влаштувавши ці перегони із конкурсом, вони намагаються:


1. Розкрутити власний сайт ще більше2. Зібрати на шару найбільшу кількість вчительських розробок3. Продовжувати це робити і надалі...


Хоча, загалом, я про це не жалкую, але продовжувати приймати участь у їхніх конкурсах не буду. Я хочу, щоб мої розробки були лише у мене. 
Заходьте у гості! Незабаром новий навчальний рік - будуть з'являтися нові розробки. І успіхів усім нам!


Немає коментарів:

Дописати коментар