З Днем Незалежності, Україно моя!

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською - 1 серія

17.09.17

Музичне привітання вчителів із Днем Вчителя

Вітаю Вас! Незабаром День Вчителя. І багато хто з педагогів-організаторів та учнів вже моніторить інтернет у пошуках оригінального рішення, як незвично і оригінально привітати своїх вчителів з їх професійним святом. У світлі останніх подій, коли батьки категорично проти організовувати подарунки вчителям, ми придумали досить неординарне рішення - музичне привітання вчителів із Днем Вчителя. Не скажу, що це зовсім оригінально, але... У мене вийшла непогана пісня. 

Останнім часом мені у голову все ліз приспів пісні Ірини Білик "Ти ангел": "Якщо ангели вміють чекати - ти ангел. Якщо вміють вони вибачати - ти ангел"... І втрутилася думка: "А це ж можна вжити і по відношенню до вчителів!". 

Потім самі собою склалися слова. То я вже вирішила і музику сюди "приклеїти". Почала шукати в інеті мінусівку пісні Ірини Білик "Ти ангел". І от незадача - це єдина пісня Білик, на яку немає ані мінусівки, ані караоке! 

Спробувала зробити "задавку". Вона виходила з гучним "беком". А сильніша чистка призводила взагалі до щезання навіть музики. Довелося вдовольнитися варіантом з "беком" . Саме тому я іноді не потрапляла в ноти. Зайві звуки в музиці дуже збивають. Тому не лайте сильно. Якби у мене була власна студія звукозапису, то вийшло б краще. 

Кліп теж монтувала сама. Не дуже гарно, але прикольно. 

Тут вже викладати його не буду. Він є на блозі "Музика + мінус". І кліп, і слова, і мінус (який у мене вийшов), і плюс - все є там. Тисніть, дивіться, качайте!

Немає коментарів:

Дописати коментар