З Днем Незалежності, Україно моя!

Льюїс Керрол "Аліса в Задзеркаллі" українською - 1 серія

15.12.17

Цікаві ідеї для святкування дня Святого Миколая у школі

Отже, святковий марафон стартував. У минулій статті я поділилася ідеєю, яку підказала моя подруга Тетяна, щодо святкування дня святого Миколая. Від учора ми розпочали підготовку. 


Таємним темним вечором 14 грудня бригада дуже таємних декораторів перетворила звичайну шкільну стіну у куточок здійснення бажань. І ось сьогодні - старт! Мої Ельфики хвилювалися, хвилювалася я - чи все пройде так, як задумано? Чи буде цікаво це дітям? 

Видихнули: "Успіху!" і побігли роздавати листівки від святого Миколая учням початкової школи. Здивовані погляди, неприховане задоволення, подекуди здивування, очікування дива, щирі вигуки супроводжували нас протягом усього нашого "рейду". 

Мої Ельфики - учениці 9-Б класу Мосьпан Валерія, Шийка Аліна, Колодій Олена - із захопленням "сперечалися", хто буде роздавати листівки; пояснювали, як і куди їх чіпляти, а розбишака Оленка-Ельф рішуче клала край їхнім "суперечкам". Ось як це виглядало:











Найцікавіше розпочалося, коли діти рушили кріпити свої листівки на Стіну Бажань. Захопливі вигуки, нетерплячі підстрибування, святковий гамір, веселий сміх заповнили коридор початкової школи. Діти, скупчившись коло святково прикрашеної стіни, один поперед одного наліплювали свої листівочки із заповітними бажаннями, в яких просили святого Миколая здійснити їх заповітні мрії. Здебільшого це були побажання миру і любові усім діткам, які їх не мають. 









Сподіваємося, що їхні чисті побажання здійсняться, адже у диво так легко повірити, коли у вашій школі є люди, здатні подарувати надію! 


Чекаємо понеділка, який обіцяє дітлахам візит самого святого Миколая, а з ним святкові привітання і дух самого свята, що приходить зі святковими піснями. 

Немає коментарів:

Дописати коментар